Kariera
Oferty pracy w Reflect Group

Rekrutacja Otwarta

Reflect Group to 12 marek, których oferta skierowana jest do klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Istniejemy na rynku od 2005 roku.  

W naszej organizacji możesz znaleźć miejsce w następujących działach: 

Produkcja- w tym szwalnia, haft komputerowy, sitodruk, DTG, termotransfer, grawer itp.

Obsługa Klienta- indywidualnego w ramach obsługi sklepu internetowego bądź biznesowego w ramach jednej ze spółek- Opengift.pl, Openprint.pl, Reflect

Marketing- obecnie dział o największym potencjale rozwojowym- m.in. E- commerce, Paid Social Specialist, Brand Manager itp. 

Dział Kreatywny- w skład którego wchodzą graficy, Front- End Developerzy, programiści PHP itp. 

Administracja- w tym Administracja, HR, Kadry, Księgowość


Zapraszamy do aplikowania ! 

Aplikuj teraz

Lider Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta

Opengift to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się firm na rynku polskim, specjalizującej się w produkcji gadżetów reklamowych, która odznacza się dynamicznym rozwojem i ciągłym doskonaleniem oferty produktowej. Wiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu, pasji i ludziach.


Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • budowanie strategii funkcjonowania Działu poprzez określenie celów strategicznych, opracowanie planów działania w celu ich osiągnięcia, a także tworzenie i wdrożenie celów,

  • planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego, poprzez przydzielanie zadań i monitorowanie postępu ich realizacji,
  • motywowanie i aktywny mentoring zespołu poprzez szkolenia, audyty, codzienne wsparcie by podejmował aktywne działania i osiągał założone cele,
  • poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań w odpowiedzi na bieżące wyzwania.

Nasze oczekiwania:

Ważne jest, byś jako lider :

  • miał wiedzę z zakresu sprzedaży, którą chcesz i potrafisz się dzielić,
  • miał doświadczenie w pracy z klientem biznesowym (B2B),
  • znał narzędzia, które pozwalają na efektywne zarządzanie sprzedażą oraz miał doświadczenie w budowaniu kampanii ukierunkowanych na pozyskanie nowych Klientów,
  • był gotowy do wspólnego budowania Działu i współtworzenia czegoś od podstaw,
  • był nastawiony na działanie i szukanie rozwiązań,
  • lubił wyzwania i z otwartą głową dociekał i uczył się nowych rzeczy,
  • brał odpowiedzialność za to co robisz, mądrze podejmując decyzje.


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dobieranie zadań do ich kompetencji, by jak najlepiej wykorzystać ich potencjał, 
  • Umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • Korzystanie z wiedzy i doświadczenia firmy SellWise, która wspiera nas szkoleniowo i strategicznie,
  • Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym,


Jeśli jesteś ambitny i lubisz wyzwania w dynamicznym środowisku dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu czegoś wyjątkowego! Jesteśmy przekonani, że Twoje doświadczenie i umiejętności będą cenne dla naszej firmy, a my z kolei zaoferujemy Ci szereg możliwości samorozwoju, wsparcie w codziennej pracy i satysfakcję z budowania wspólnie Opengift!

Aplikuj teraz

Senior Digital Marketing Specialist

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Kampanie reklamowe
    Koordynacja prowadzonych kampanii reklamowych poprzez koordynację i nadzór działań podmiotów współpracujących (najlepszych kooperantów w kraju!) w zakresie: Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, SEO.
  • Skuteczne mailingi
    Opracowywanie treści wraz z agencjami, a także ich wysyłka.
  • Wizerunek marek w sieci
    Kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki przy współpracy z agencjami.
  • Strategie marketingowe
    Współtworzenie strategii, generowanie pomysłów, inicjowanie rozwiązań - liczymy na Twoją kreatywność.
  • Analityka
    Praca z Google Analitycs w celu rewidowania efektywności działań podmiotów współpracujących.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2-letniego praktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w biznesowym prowadzeniu kampanii reklamowych,
  • dobrej znajomości Google Analytics,
  • umiejętności współpracy z grafikami – poczucie estetyki i designu,
  • ścisłego, analitycznego umysłu chętnego do pracy z dużą ilością danych,
  • gotowości do pracy stacjonarnej na pełen etat od poniedziałku do piątku.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • Szkolenia marketingowe i udziały w konferencjach (np. I love marketing),
  • Zdobywanie wiedzy od głównego Head of Marketing Reflect Group z 18. letnim
  • doświadczeniem jak również innych członków zespołu,
  • pracę w sektorze marketingu B2B i B2C,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami - Project Managerowie, Product
  • Managerowie, IT Developerzy, UX Designerzy,
  • do dyspozycji budżet na testowanie różnych rozwiązań marketingowych,
  • dziesiątki firm współpracujących - od agencji SEO/SEM, po copywriterów na
  • agencjach kreatywnych skończywszy,
  • stabilną pracę od poniedziałku do piątku,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista sprzedaży i obsługi Klienta

Opengift to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się firm na rynku polskim, specjalizującej się w produkcji gadżetów reklamowych, która odznacza się dynamicznym rozwojem i ciągłym doskonaleniu oferty produktowej. Wiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu, pasji i ludziach.

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Piątkowska 163, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Aktywna sprzedaż gadżetów reklamowych i realizacja celów sprzedażowych
  • Obsługa klientów biznesowych e-commerce poprzez możliwe metody kontaktu: mail telefon, chat, infolinia,
  • Pozyskiwanie nowych klientów z wewnętrznej bazy i samodzielne budowanie baz kontaktów,
  • Wsparcie klienta w wyborze gadżetów reklamowych z portfolio z doborem odpowiedniej metody indywidualizacji produktu,
  • Dbanie o dobrą współpracę z innymi działami w firmie,


Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta biznesowego jest priorytetem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją stresu,
  • aktywne i komunikatywne podejście do uzyskiwania informacji od poszczególnych działów czy z systemu,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta e-commerce,


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dobieranie zadań do kompetencji, by jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał, 
  • Umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • Korzystanie z wiedzy i doświadczenia firmy SellWise, która wspiera nas szkoleniowo i strategicznie,
  • Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.

Jeśli jesteś ambitny i lubisz wyzwania w dynamicznym środowisku dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu czegoś wyjątkowego! Jesteśmy przekonani, że Twoje doświadczenie i umiejętności będą cenne dla naszej firmy, a my z kolei zaoferujemy Ci szereg możliwości samorozwoju, wsparcie w codziennej pracy i satysfakcję z budowania wspólnie Opengift!

Aplikuj teraz

Krawcowa

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! 

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • szycie odzieży na maszynach przemysłowych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w szyciu min. odzieży sportowej, bluzy, spodnie, leginsy, gadżety typu nerki, plecaki, worki- materiał min. poliester, lycra, kodura,
  • pasja do piękna i wrodzona estetyka,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność i pracowitość,
  • gotowość do pracy 2 zmianowej.   

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Project Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • zarządzanie zadaniami dotyczącymi modyfikacji na witrynach należących do Reflect Group poprzez przyjmowanie zadań, przydzielaniu ich poszczególnym osobom, a także rozliczanie z tych zadań,
  • zarządzać całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem,
  • spójności i jakości realizowanych projektów,
  • tworzyć specyfikację nowych funkcjonalności, analizować i akceptować wyceny z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • testowanie wprowadzonych modyfikacji,
  • rozliczanie zespołu z wykonywanych prac.


Nasze oczekiwania:

  • posiada wiedzę z zakresu fotografii, a także obróbki zdjęć w Photoshopi
  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Project Menagera,
  • umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem, kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu,
  • znajomość branży e-commerce,
  • podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej

 

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

 

Aplikuj teraz

Product Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • będziesz dbać o rozwój naszej oferty pod kątem niestandardowych realizacji,
  • będziesz analizować rynek w tym konkurencje i kreować nowe pomysły na rozwój projektu,
  • będziesz wyznaczać kierunki rozwoju produktu,
  • wprowadzanie nowych produktów,
  • pozyskiwanie dostawców i podwykonawców oraz bieżący kontakt z aktualnymi podmiotami,
  • nadzór nad poprawnością estetyczną i funkcjonalną e - commerców,
  • współpraca z innymi działami w firmie.


Nasze oczekiwania:

  • min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Project Managera,
  • znajomość branży e-commerce,
  • znajomość obsługi arkuszy Google,
  • umiejętność negocjacji,
  • wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • samodzielność, otwartość na pomysły, kreatywność.


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz