Kariera
Oferty pracy w Reflect Group

Rekrutacja Otwarta

Reflect Group to 12 marek, których oferta skierowana jest do klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Istniejemy na rynku od 2005 roku.  

W naszej organizacji możesz znaleźć miejsce w następujących działach: 

Produkcja- w tym szwalnia, haft komputerowy, sitodruk, DTG, termotransfer, grawer itp.

Obsługa Klienta- indywidualnego w ramach obsługi sklepu internetowego bądź biznesowego w ramach jednej ze spółek- Opengift.pl, Openprint.pl, Reflect

Marketing- obecnie dział o największym potencjale rozwojowym- m.in. E- commerce, Paid Social Specialist, Brand Manager itp. 

Dział Kreatywny- w skład którego wchodzą graficy, Front- End Developerzy, programiści PHP itp. 

Administracja- w tym Administracja, HR, Kadry, Księgowość


Zapraszamy do aplikowania ! 

Aplikuj teraz

Senior Digital Marketing Specialist

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Kampanie reklamowe
    Koordynacja prowadzonych kampanii reklamowych poprzez koordynację i nadzór działań podmiotów współpracujących (najlepszych kooperantów w kraju!) w zakresie: Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, SEO.
  • Skuteczne mailingi
    Opracowywanie treści wraz z agencjami, a także ich wysyłka.
  • Wizerunek marek w sieci
    Kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki przy współpracy z agencjami.
  • Strategie marketingowe
    Współtworzenie strategii, generowanie pomysłów, inicjowanie rozwiązań - liczymy na Twoją kreatywność.
  • Analityka
    Praca z Google Analitycs w celu rewidowania efektywności działań podmiotów współpracujących.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2-letniego praktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w biznesowym prowadzeniu kampanii reklamowych,
  • dobrej znajomości Google Analytics,
  • umiejętności współpracy z grafikami – poczucie estetyki i designu,
  • ścisłego, analitycznego umysłu chętnego do pracy z dużą ilością danych,
  • gotowości do pracy stacjonarnej na pełen etat od poniedziałku do piątku.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • Szkolenia marketingowe i udziały w konferencjach (np. I love marketing),
  • Zdobywanie wiedzy od głównego Head of Marketing Reflect Group z 18. letnim
  • doświadczeniem jak również innych członków zespołu,
  • pracę w sektorze marketingu B2B i B2C,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami - Project Managerowie, Product
  • Managerowie, IT Developerzy, UX Designerzy,
  • do dyspozycji budżet na testowanie różnych rozwiązań marketingowych,
  • dziesiątki firm współpracujących - od agencji SEO/SEM, po copywriterów na
  • agencjach kreatywnych skończywszy,
  • stabilną pracę od poniedziałku do piątku,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Lider Działu Sprzedaży

Miejsce pracy: ul. Piątkowska 163


Zakres obowiązków:

  • współtworzenie zespołu i koordynowanie jego pracy, 
  • profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów,
  • pobudzanie zespołu do aktywnego działania ukierunkowanego na realizację założonych celów,
  • aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
  • monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży,
  • podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań,
  • bieżąca analiza rynku, śledzenie trendów i planowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Wymagania:

  • masz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem i w zarządzaniu sprzedażą,
  • ważne jest dla Ciebie działanie i ciągle szukasz coraz lepszych rozwiązań,
  • lubisz wyzwania i chętnie uczysz się nowych rzeczy,
  • bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz i umiesz podejmować decyzje,
  • masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język,
  • cechuje Cię wysoki poziom inteligencji emocjonalnej oraz proaktywna postawa,
  • Twoją pasją jest praca z ludźmi i masz otwartość na potrzeby innych,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie).

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • możliwość tworzenie kultury pracy zespołu według Twojej wizji,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 8:00-16:00

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Poznań, Piątkowska 163

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa zapytań przychodzących (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon),
  • zarządzanie portfelem Klientów, dbanie o relacje z już pozyskanymi kontrahentami i aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży (cross-selling),
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
  • pełnienie roli doradcy i opiekuna wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
  • przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/spotkania bezpośrednio w siedzibie firmy i online,
  • ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
  • podstawowe działania administracyjno-księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.


Czego oczekujemy?

Kluczowe jest dla nas to, żebyś posiadał/a flow, które pozwala Ci na swobodną komunikację z każdym typem Klienta! Dodatkowo chcielibyśmy, żebyś posiadał/a:

  • biegłą znajomość języka polskiego,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
  • proaktywne podejście do swoich obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz pozytywne usposobienie,
  • głowę pełną pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań,
  • mile widziana umiejętność obsługi programów, takich jak: Photoshop, Corel Draw.
  • mile widziana: dobra znajomość języka angielskiego


Oferujemy:

  • ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz

Krawcowa

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! 

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • szycie odzieży na maszynach przemysłowych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w szyciu min. odzieży sportowej, bluzy, spodnie, leginsy, gadżety typu nerki, plecaki, worki- materiał min. poliester, lycra, kodura,
  • pasja do piękna i wrodzona estetyka,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność i pracowitość,
  • gotowość do pracy 2 zmianowej.   

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Project Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • zarządzanie zadaniami dotyczącymi modyfikacji na witrynach należących do Reflect Group poprzez przyjmowanie zadań, przydzielaniu ich poszczególnym osobom, a także rozliczanie z tych zadań,
  • zarządzać całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem,
  • spójności i jakości realizowanych projektów,
  • tworzyć specyfikację nowych funkcjonalności, analizować i akceptować wyceny z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • testowanie wprowadzonych modyfikacji,
  • rozliczanie zespołu z wykonywanych prac.


Nasze oczekiwania:

  • posiada wiedzę z zakresu fotografii, a także obróbki zdjęć w Photoshopi
  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Project Menagera,
  • umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem, kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu,
  • znajomość branży e-commerce,
  • podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej

 

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

 

Aplikuj teraz

Product Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • będziesz dbać o rozwój naszej oferty pod kątem niestandardowych realizacji,
  • będziesz analizować rynek w tym konkurencje i kreować nowe pomysły na rozwój projektu,
  • będziesz wyznaczać kierunki rozwoju produktu,
  • wprowadzanie nowych produktów,
  • pozyskiwanie dostawców i podwykonawców oraz bieżący kontakt z aktualnymi podmiotami,
  • nadzór nad poprawnością estetyczną i funkcjonalną e - commerców,
  • współpraca z innymi działami w firmie.


Nasze oczekiwania:

  • min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Project Managera,
  • znajomość branży e-commerce,
  • znajomość obsługi arkuszy Google,
  • umiejętność negocjacji,
  • wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • samodzielność, otwartość na pomysły, kreatywność.


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz