Kariera
Oferty pracy w Reflect Group

Rekrutacja Otwarta

Reflect Group to 12 marek, których oferta skierowana jest do klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Istniejemy na rynku od 2005 roku.  

W naszej organizacji możesz znaleźć miejsce w następujących działach: 

Produkcja- w tym szwalnia, haft komputerowy, sitodruk, DTG, termotransfer, grawer itp.

Obsługa Klienta- indywidualnego w ramach obsługi sklepu internetowego bądź biznesowego w ramach jednej ze spółek- Opengift.pl, Openprint.pl, Reflect

Marketing- obecnie dział o największym potencjale rozwojowym- m.in. E- commerce, Paid Social Specialist, Brand Manager itp. 

Dział Kreatywny- w skład którego wchodzą graficy, Front- End Developerzy, programiści PHP itp. 

Administracja- w tym Administracja, HR, Kadry, Księgowość


Zapraszamy do aplikowania ! 

Aplikuj teraz

Dyrektor Sprzedaży

Twój zakres obowiązków:

  • tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marki w Polsce,
  • zbudowanie efektywnych rozproszonych struktur sprzedaży na terenie kraju,
  • w początkowym okresie sprzedaż własna i pozyskiwanie nowych Klientów,
  • systematyczne budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi,
  • odpowiedzialność za generowanie dochodów i rentowność, 
  • organizowanie pracy podległego zespołu, a także rekrutacja nowych pracowników,
  • motywowanie, szkolenie i rozwijanie podległego zespołu sprzedażowego,
  • aktywny udział w prezentacjach, spotkaniach i wydarzeniach biznesowych,
  • stała, bieżąca analiza rynku i konkurencji na podległym terenie.


Nasze wymagania:

  • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży - warunek konieczny,
  • bardzo dobra znajomość polskich realiów biznesowych, szczególnie w sektorze małych i średnich firm,
  • udokumentowane sukcesy w osiąganiu ambitnych celów biznesowych,
  • wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze, interpersonalne i organizacyjne,
  • orientacja na rezultat i rozwiązywanie problemów,
  • znajomość technik sprzedaży,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność i odwaga w podejmowaniu decyzji oraz strategiczne myślenie,
  • zaangażowanie w pełnione obowiązki, konsekwencja w działaniu i samodyscyplina


 

To oferujemy:

  • partnerskie relacje i możliwość realizowania swoich wizji rozwoju sprzedaży,
  • kontrakt menedżerski na atrakcyjnych warunkach adekwatnych do skali projektu i efektów pracy,
  • pracę w trybie hybrydowym (w okresie wdrożenia stacjonarnie w Poznaniu),
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi.

Aplikuj teraz

Senior Digital Marketing Specialist

Senior Digital Marketing Specialist

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Kampanie reklamowe
    Koordynacja prowadzonych kampanii reklamowych poprzez koordynację i nadzór działań podmiotów współpracujących (najlepszych kooperantów w kraju!) w zakresie: Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, SEO.
  • Skuteczne mailingi
    Opracowywanie treści wraz z agencjami, a także ich wysyłka.
  • Wizerunek marek w sieci
    Kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki przy współpracy z agencjami.
  • Strategie marketingowe
    Współtworzenie strategii, generowanie pomysłów, inicjowanie rozwiązań - liczymy na Twoją kreatywność.
  • Analityka
    Praca z Google Analitycs w celu rewidowania efektywności działań podmiotów współpracujących.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2-letniego praktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w biznesowym prowadzeniu kampanii reklamowych,
  • dobrej znajomości Google Analytics,
  • umiejętności współpracy z grafikami – poczucie estetyki i designu,
  • ścisłego, analitycznego umysłu chętnego do pracy z dużą ilością danych,
  • gotowości do pracy stacjonarnej na pełen etat od poniedziałku do piątku.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • Szkolenia marketingowe i udziały w konferencjach (np. I love marketing),
  • Zdobywanie wiedzy od głównego Head of Marketing Reflect Group z 18. letnim
  • doświadczeniem jak również innych członków zespołu,
  • pracę w sektorze marketingu B2B i B2C,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami - Project Managerowie, Product
  • Managerowie, IT Developerzy, UX Designerzy,
  • do dyspozycji budżet na testowanie różnych rozwiązań marketingowych,
  • dziesiątki firm współpracujących - od agencji SEO/SEM, po copywriterów na
  • agencjach kreatywnych skończywszy,
  • stabilną pracę od poniedziałku do piątku,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista Back Office

Zakres obowiązków:
Koordynowanie zamówień w wewnętrznym systemie, a w tym:
  • weryfikacja poprawności wprowadzonych zamówień, m.in. ocena poprawności plików graficznych, 
  • dbanie o sprawny obieg informacji pomiędzy zaangażowanymi działami - obsługa klienta, sprzedaż, produkcja, logistyka,
  • informowanie Konsultanta o istotnych problemach na poszczególnych etapach realizacji zamówienia (np. opóźnienie dostawy, problemy produkcyjne itp.),
  • samodzielne rozwiązywanie podstawowych problemów pojawiających się na etapie realizacji zamówienia,
  • tworzenie wycen i innych materiałów dla Działu Sprzedaży,
  • wystawianie dokumentów księgowych w zakresie koordynowanych zamówień.
  • przejmowanie kontaktu z Klientem podczas nieobecności Konsultanta.

Wymagania: 
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność logicznego, analitycznego myślenia,
  • multizadaniowość połączona ze skrupulatnością i odpowiedzialnością,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji (współpraca z wieloma działami firmy),
  • dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.
Mile widziane:
  • znajomość programów Photoshop oraz Corel,

Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • duże możliwości samodzielnego działania,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • Karta Multisport
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.


Aplikuj teraz

Specjalista ds. przetargów

Zakres obowiązków:
Koordynowanie zamówień w wewnętrznym systemie, a w tym:
  • weryfikacja poprawności wprowadzonych zamówień, m.in. ocena poprawności plików graficznych, 
  • dbanie o sprawny obieg informacji pomiędzy zaangażowanymi działami - obsługa klienta, sprzedaż, produkcja, logistyka,
  • informowanie Konsultanta o istotnych problemach na poszczególnych etapach realizacji zamówienia (np. opóźnienie dostawy, problemy produkcyjne itp.),
  • samodzielne rozwiązywanie podstawowych problemów pojawiających się na etapie realizacji zamówienia,
  • tworzenie wycen i innych materiałów dla Działu Sprzedaży,
  • wystawianie dokumentów księgowych w zakresie koordynowanych zamówień.
  • przejmowanie kontaktu z Klientem podczas nieobecności Konsultanta.

Wymagania: 
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność logicznego, analitycznego myślenia,
  • multizadaniowość połączona ze skrupulatnością i odpowiedzialnością,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji (współpraca z wieloma działami firmy),
  • dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.
Mile widziane:
  • znajomość programów Photoshop oraz Corel,

Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • duże możliwości samodzielnego działania,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • Karta Multisport
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.


Aplikuj teraz

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Poznań, Piątkowska 163

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa zapytań przychodzących (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon),
  • zarządzanie portfelem Klientów, dbanie o relacje z już pozyskanymi kontrahentami i aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży (cross-selling),
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
  • pełnienie roli doradcy i opiekuna wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
  • przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/spotkania bezpośrednio w siedzibie firmy i online,
  • ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
  • podstawowe działania administracyjno-księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.


Czego oczekujemy?

Kluczowe jest dla nas to, żebyś posiadał/a flow, które pozwala Ci na swobodną komunikację z każdym typem Klienta! Dodatkowo chcielibyśmy, żebyś posiadał/a:

  • biegłą znajomość języka polskiego,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
  • proaktywne podejście do swoich obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz pozytywne usposobienie,
  • głowę pełną pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań,
  • mile widziana umiejętność obsługi programów, takich jak: Photoshop, Corel Draw.
  • mile widziana: dobra znajomość języka angielskiego


Oferujemy:

  • ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz

Przedstawiciel handlowy

Zadania jakie na Ciebie czekają:

Sprzedaż produktów reklamowych (gadżety, odzież, poligrafia) klientom biznesowym, w tym:

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych, pozytywnych relacji biznesowych,
  • Sprawowanie opieki nad klientem poprzez kompleksową obsługę - identyfikację potrzeb i oczekiwań, wycenę, prezentację produktu, udział w spotkaniach, negocjacje, bieżące doradztwo,
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych,
  • Współpraca z działami firmy zaangażowanymi w realizację zamówień oraz koordynacja działań różnych działów w przypadku zróżnicowanych produktowo zleceń,
  • Dostarczanie zespołom niezbędnych danych potrzebnych do realizacji projektów,
  • Dbałość o rentowność realizowanych działań,
  • Analiza strategii konkurentów, udział w przeprowadzanych badaniach marketingowych, rozpoznawanie trendów rozwojowych na rynku itp.

Nasze oczekiwania:

  • Wiedza na temat branży reklamowej/gadżetów reklamowych (warunek konieczny),
  • Ogromnym atutem będzie doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi jako dostawca lub doświadczenie w pracy w dziale marketingu przy działaniach BTL,
  • Doskonała organizacja pracy własnej z uwagi na dużą samodzielność i możliwość pracy w systemie home office,
  • Poczucie odpowiedzialności na najwyższym poziomie,
  • Łatwość ustalania priorytetów i koordynowania wielu projektów jednocześnie (multitasking),
  • Umiejętności analityczne (w tym opłacalności transakcji),
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Konsekwencja, cierpliwość, systematyczność oraz umiejętność uczenia się na błędach własnych i innych,
  • Umiejętność swobodnego korzystania z SM w celu nawiązywania pozytywnych relacji biznesowych.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • Możliwość współtworzenia nowego rozdziału w historii firmy - tworzymy struktury sprzedaży relacyjnej od zera,
  • Pracę w firmie o najwyższym wzroście rok do roku w branży reklamowej,
  • System premiowy odpowiedni do Twojego zaangażowania i wyników,
  • Podstawowe narzędzia pracy,
  • Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i klientów.

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista ds Utrzymania relacji z Klientem


 

Twój zakres obowiązków:

 

  • Inicjowanie kontaktu z Klientem drukarni na podstawie gotowej bazy (mail, telefon),a
  • budowanie trwałych i długofalowych relacji z Klientami,
  • aktywizacja Klientów nieaktywnych,
  • wsparcie Klientów w procesie składania zamówienia,
  • przygotowanie raportów i zestawień,
  • obsługa posprzedażowa Klientów,
  • kooperacja z pozostałymi działami w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi.

 

 

Nasze wymagania?

 

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży reklamowej/poligraficznej),
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - lubisz ludzi i potrafisz z nimi rozmawiać :)
  • świadomość blasków i cieni wynikających z pracy z różnymi typami klientów,
  • umiejętność monitorowania i analizy rynku,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o detale,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie - rotacja w zespole wynosi 0% w ciągu ostatnich 4 lat :) 
  • pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 9:00-17:00,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.

Aplikuj teraz

Lider Działu Sprzedaży


Zakres obowiązków:

  • współtworzenie zespołu i koordynowanie jego pracy, 
  • profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów,
  • pobudzanie zespołu do aktywnego działania ukierunkowanego na realizację założonych celów,
  • aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
  • monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży,
  • podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań,
  • bieżąca analiza rynku, śledzenie trendów i planowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Wymagania:
  • masz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem i w zarządzaniu sprzedażą,
  • ważne jest dla Ciebie działanie i ciągle szukasz coraz lepszych rozwiązań,
  • lubisz wyzwania i chętnie uczysz się nowych rzeczy,
  • bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz i umiesz podejmować decyzje,
  • masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język,
  • cechuje Cię wysoki poziom inteligencji emocjonalnej oraz proaktywna postawa,
  • Twoją pasją jest praca z ludźmi i masz otwartość na potrzeby innych,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie).

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • możliwość tworzenie kultury pracy zespołu według Twojej wizji,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 8:00-16:00
a ponadto:
  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz

Koordynator Produkcji

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • planowanie procesów produkcyjnych w cyklu 3-5 dniowym,
  • nadzór nad procesami produkcyjnymi we współpracy z liderami działów,
  • weryfikacja dokumentacji produkcyjnej,
  • optymalizacja procesów związanych z planowaniem produkcji,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia ciągłości produkcji.


Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (branża drukarska będzie dodatkowym atutem),
  • gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym od pon-pt,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność i samodzielność w działaniu,
  • zorientowanie na cel i poszukiwanie rozwiązań.


Oferujemy:

  • dużą samodzielność w działaniu,
  • możliwość zdobycia doświadczenia we wciąż rozwijającej się branży reklamowej,
  • pracę w kulturze dialogu i elastyczności w podejściu do klienta i pracownika,
  • A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.

Aplikuj teraz

Specjalista ds. administracji


Twój zakres obowiązków:

  • Ścisła współpraca z Kierownikami Działów i Zarządem, ale zdecydowanie nie w postaci przysłowiowego parzenia kawy ;)
  • bieżące zarządzanie sprawami administracyjnymi,
  • przygotowywanie pism w tym ścisły kontakt z urzędami,
  • obsługa korespondencji i odpowiedzialność za obieg dokumentów w firmie,
  • nadzór nad ubezpieczeniami i okresowymi przeglądami,
  • weryfikowanie otrzymanych faktur oraz przygotowanie do fakturowania
  • sporządzanie raportów i porównywanie ofert,
  • koordynowanie pracy osób odpowiedzialnych za utrzymanie porządku na terenie firmy,
  • wykonywanie audytów,
  • umawianie spotkań i kontrola terminarza przełożonego,
  • bieżące reagowanie na wszystkie zgłaszane usterki,
  • realizacja zamówień na artykuły biurowe i spożywcze,
  • organizacja wyjazdów służbowych,
  • przygotowywanie prezentacji i plakatów informacyjnych,
  • a docelowo chcemy dać Tobie możliwość wdrażania i prowadzenia własnych inicjatyw i projektów
  • i wiele, wiele innych ciekawych zadań.


Nasze wymagania:

  • Poszukujemy mistrza administracyjnego Kung Fu:
  • fana excela i worda z chęcią do poznawania i odkrywania funkcjonalności tych programów,
  • lubisz dociekać, odkrywać i poszukujesz rozwiązań, a nie problemów,
  • nie boisz się ludzi - tych spotkanych bezpośrednio, przez telefon czy mail,
  • małe rzeczy załatwiasz od ręki, żeby móc zająć się tym co jest w danym momencie najważniejsze (czyli dobrze wyznaczasz priorytety),
  • nic Ci nie umyka - potrafisz zapamiętać nawet mały szczegół, który masz do zrobienia w danym dniu,
  • nie przeraża Cię praca z dokumentami, bo masz w nich porządek i bez problemu  odnajdziesz to czego szukasz,
  • praca z Zarządem nie jest Ci obca i wiesz, że elastyczność i zrozumienie w tej relacji to podstawa,
  • rozumiesz czym jest asertywność i potrafisz zwrócić uwagę podwykonawcom, jeśli coś wymaga poprawy,
  • ciekawość to Twoje drugie imię - lubisz się uczyć, poznawać nowe obszary i chcesz wnikać w różne procesy w firmie i nie boisz się zadawać pytań,
  • w jednym zdaniu, poszukujemy osoby wielozadaniowej, skrupulatnej i zorganizowanej.

mile widziane:

  • znajomość podstaw księgowości
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat.B
  • uzależnienie od słodkiego :)

Aplikuj teraz

Rekruter

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska wszystkich szczebli,
  • poszukiwanie nowych źródeł dotarcia do kandydatów,
  • przygotowywanie raportów uwzględniających bieżące wskaźniki HR,
  • bieżące wsparcie osób z działu administracyjno-personalnego.

Nasze wymagania
  • min. 2 lata w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji wszystkich szczebli,
  • wykształcenie wyższe (mile widziane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi i pokrewne),
  • znajomość nowoczesnych technik dotarcia do kandydatów,
  • komunikatywność.

To oferujemy
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi.


Aplikuj teraz

Krawcowa

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! 

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • szycie odzieży na maszynach przemysłowych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w szyciu min. odzieży sportowej, bluzy, spodnie, leginsy, gadżety typu nerki, plecaki, worki- materiał min. poliester, lycra, kodura,
  • pasja do piękna i wrodzona estetyka,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność i pracowitość,
  • gotowość do pracy 2 zmianowej.   

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Lider Magazynu

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają: 

  • koordynowanie pracy podległych pracowników (3- 4 osobowy) 
  • organizacja prawidłowego przepływu towaru: podział ładunku, opieka nad ładunkiem przychodzącym i wychodzącym
  • dbałość o terminowy przebieg procesów logistycznych
  • zgłaszanie zapotrzebowania materiałów
  • monitorowanie stanu magazynu
  • dostarczenie towaru na produkcję zgodnie z zapotrzebowaniem
  • uzupełnianie systemu magazynowego
  • aktywne wsparcie zespołu w codziennych pracach 

Nasze oczekiwania:

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • prawo jazdy kategoria B
  • umiejętność skutecznego reagowanie na złożone i problematyczne sytuację 
  • umiejętności społeczne dla właściwego prowadzenia zespołu
  • analityczne myślenie

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu ?

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Brand Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • tworzenie oraz realizacja strategii wprowadzenia na rynek nowej aplikacji mobilnej,
  • wyznaczanie kierunku rozwoju produktu,
  • współpraca z firmą programistyczną oraz pozostałymi działami produktowymi,
  • promocja i wsparcie sprzedaży poprzez realizację strategii marketingowej i sprzedażowej,
  • koordynowanie bieżących działań w projekcie.
  • przeprowadzanie analizy rynku.


Nasze oczekiwania:

  • doskonała znajomość projektowania i specyfikowania aplikacji mobilnych,
  • znajomość branży e-commerce,
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • znajomość marketingu internetowego na poziomie co najmniej średnim,
  • przedsiębiorczość,
  • umiejętność koordynowania kilku działań jednocześnie,
  • gotowość do współpracy B2B


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz

Project Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • zarządzanie zadaniami dotyczącymi modyfikacji na witrynach należących do Reflect Group poprzez przyjmowanie zadań, przydzielaniu ich poszczególnym osobom, a także rozliczanie z tych zadań,
  • zarządzać całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem,
  • spójności i jakości realizowanych projektów,
  • tworzyć specyfikację nowych funkcjonalności, analizować i akceptować wyceny z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • testowanie wprowadzonych modyfikacji,
  • rozliczanie zespołu z wykonywanych prac.


Nasze oczekiwania:

  • posiada wiedzę z zakresu fotografii, a także obróbki zdjęć w Photoshopi
  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Project Menagera,
  • umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem, kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu,
  • znajomość branży e-commerce,
  • podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej

 

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

 

Aplikuj teraz

Product Manager

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • będziesz dbać o rozwój naszej oferty pod kątem niestandardowych realizacji,
  • będziesz analizować rynek w tym konkurencje i kreować nowe pomysły na rozwój projektu,
  • będziesz wyznaczać kierunki rozwoju produktu,
  • wprowadzanie nowych produktów,
  • pozyskiwanie dostawców i podwykonawców oraz bieżący kontakt z aktualnymi podmiotami,
  • nadzór nad poprawnością estetyczną i funkcjonalną e - commerców,
  • współpraca z innymi działami w firmie.


Nasze oczekiwania:

  • min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Project Managera,
  • znajomość branży e-commerce,
  • znajomość obsługi arkuszy Google,
  • umiejętność negocjacji,
  • wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • samodzielność, otwartość na pomysły, kreatywność.


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.

Aplikuj teraz