Kariera
Oferty pracy w Reflect Group

Kierownik E-Commerce

Reflect Group to firma zrzeszająca spółki skoncentrowane wokół branży reklamowej - odzież i gadżety reklamowe oraz poligrafia, a także sklepy internetowe. Działamy na rynku od 15 lat i wciąż poszerzamy naszą ofertę oraz zespół - obecnie to ok 80 pracowników. Charakteryzuje nas duża dynamika działania, rodzinna atmosfera i ciągła chęć rozwoju.

Nasz dotychczasowy Kierownik awansował, a więc szukamy kogoś, kto jest gotowy na przejęcie tzw. pałeczki, chwycenie wielu elementów w garść i zarządzanie nimi w sposób spójny i efektywny.


Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań


Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Przede wszystkim, zarządzanie zróżnicowanym zespołem, w którego skład wchodzą: marketingowcy, graficy, programiści, product managerowie,
  • Zarządzanie całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem spójności i jakości realizowanych projektów,
  • Tworzenie specyfikacji nowych funkcjonalności w oparciu o e-commerce Reflect Group, analizowanie i akceptowanie wycen z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • Analizowanie raportów, aktualnych wyników i zebranych danych w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,
  • Prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach z poszczególnymi zespołami oraz innymi działami w firmie,
  • Tworzenie raportów matrycowych oraz praca z konkretnymi KPI.

Nie oczekujemy, że będziesz Alfą i Omegą we wszystkich obszarach, ale dobrze, jeśli będziesz mieć pojęcie o rzeczach, które będzie realizował Twój zespół, m.in.:

  • Analizowanie danych w Google Analytics pod kątem skuteczności prowadzonych kampanii oraz analizowanie ruchu na stronie pod kątem konwersji,
  • Bezpośrednia obsługa techniczna sklepów, w tym przyjmowanie zgłoszeń i koordynowanie napraw awarii na stronach /serwerach,
  • Nadzór nad ofertą produktową, w tym wyznaczanie kierunków wprowadzania nowych produktów, przewidywanie rynku.


Czego oczekujemy?

  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu
  • Bardzo dobra znajomość branży e-commerce
  • Podstawowa znajomość zagadnień marketingowych - obsługa Google Analitycs, Google Ads, Senuto, Facebook Ads, SEO,
  • Umiejętność efektywnej współpracy ze specjalistami w zespole oraz firmami outsourcingowymi, grafikami, programistami itp.,
  • Podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień związanych z UX/UI oraz strukturami i budową sklepów internetowych od strony technicznej,
  • Znajomość struktur baz danych oraz umiejętność analizowania danych na podstawie eksportu z MySQL w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • stanowisko dające duże pole możliwości - swobodę działania, kreowania i testowania nowych rozwiązań, a także realny wpływ na strategię firmy,

  • możliwość współpracy z najlepszymi, m.in. Mariusz i Karolina Łodygo, Łukasz Chwiszczuk, Karol Dziedzic i wiele innych,
  • pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista ds. obsługi Klienta biznesowego

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • koordynowanie całego procesu zakupowego/ zamówienia, a w tym:
  • pełnienie roli doradcy wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
  • przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena i obróbka plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/ spotkania bezpośrednie w siedzibie firmy,
  • ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
  • podstawowe działania administracyjno - księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.

Nasze oczekiwania:

  • kluczowe jest dla nas, żebyś posiadał/a flow w kontakcie z każdym typem Klienta! a do tego oczekujemy:
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
  • pro - aktywne podejście do obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • głowa pełna pomysłów i kreatywnych rozwiązań,
  • mile widziana znajomość programów takich jak: Photoshop, CorelDRAW.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • możliwość w pracy z Klientem w ciekawym obszarze tematycznym - tekstylia, grafika, gadżety,
  • ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku,
  • możliwość negocjowania formy zatrudnienia.

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Grafik kreatywny

Reflect Group to 12 spółek skoncentrowanych wokół branży reklamowej - znakowania odzieży i gadżetów reklamowych, poligrafii oraz działań marketingowych. 


W związku z ciągłym poszerzaniem naszego Działu Kreatywnego, poszukujemy grafików kreatywnych w 3 kategoriach:



GRAFIK POD KAMPANIE MARKETINGOWE


Zadania:

  • tworzenie grafik pod posty na social media,
  • tworzenie mailingów.


Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
  • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
  • aktywne zainteresowanie tematyką social mediów - facebook, instagram,
  • posiadanie zmysłu graficznego - nie tylko w teorii ale również praktyce,
  • rozumienie czym jest lifestyle i śledzenie trendów na bieżąco.



GRAFIK WEBOWY


Zadania:

  • tworzenie infografik webowych oraz prostych interfejsów graficznych,


Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
  • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
  • mile widziane projektowanie stron webowych.



GRAFIK KREUJĄCY WZORY


Zadania:

  • projektowanie wzorów, motywów graficznych na odzież (w tym również odzieży full print),


Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
  • doświadczenie w tworzeniu wzorów,
  • wysokie poczucie designu, nowych trendów graficznych,
  • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
  • odnajdywanie się zarówno w grafice wektorowej jak i bitmapowej,
  • posiadanie zmysłu graficznego - nie tylko w teorii ale również praktyce,
  • rozumienie czym jest lifestyle i śledzenie trendów na bieżąco.



Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • wsparcie specjalistów z Działu Kreatywnego,
  • możliwość połączenia pasji z pracą,
  • możliwość zdobycia doświadczenia na odpowiedzialnym stanowisku,
  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspokajaniu potrzeb firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.





Aplikuj teraz

Rekrutacja Otwarta

Chcesz dołączyć do naszego zespołu, ale nie prowadzimy akurat rekrutacji na stanowisko dopasowane do Ciebie? 

Chcesz z nami współpracować, ale trudno Ci zdecydować w jakim dziale? 

Wyślij nam swoje CV, uzupełnij formularz i daj nam się poznać!


W naszej organizacji możesz znaleźć miejsce w następujących działach:

Produkcja - w tym szwalnia, haft komputerowy, sitodruk, DTG, termotransfer, grawer itp.

Obsługa Klienta - indywidualnego w ramach obsługi sklepu internetowego bądź biznesowego w ramach jednej ze spółek - Opengift.pl, Openprint.pl, Reflect

Marketing - obecnie dział o największym potencjale rozwojowym - m.in. E-commerce, Paid Social Specialist, Brand Manager itp.

Dział Kreatywny - w skład którego wchodzą graficy, Front-End Developerzy, programiści PHP itp.


Zapraszamy do aplikowania!

Aplikuj teraz

Grafik / Obsługa Klienta

Powiększamy zespół naszej drukarni OpenPrint.pl i szukamy specjalisty, który będzie:


  • tworzył grafiki reklamowo-wydawnicze,
  • pełnił rolę doradcy wobec Klienta oraz informował o rodzajach produktów itp.,
  • przygotował wyceny, w tym również podstawowa ocena i obróbka plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • wykonywał podstawowe działania administracyjno-księgowe np. wystawiał fv.


Nasze oczekiwania:

  • Znajomość programów graficznych Adobe (Illustrator, Photoshop, InDesign),
  • Posiadanie zmysłu graficznego
  • Umiejętność przygotowania projektu wg wytycznych Klienta,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu.

mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego lub podobnym stanowisku pracy,
  • doświadczenie w pracy z grafiką,
  • znajomość środowiska DTP,
  • znajomość j. angielskiego.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz