Kariera
Oferty pracy w Reflect Group

Rekrutacja Otwarta

Chcesz dołączyć do naszego zespołu, ale nie prowadzimy akurat rekrutacji na stanowisko dopasowane do Ciebie? 

Chcesz z nami współpracować, ale trudno Ci zdecydować w jakim dziale? 

Wyślij nam swoje CV, uzupełnij formularz i daj nam się poznać!


W naszej organizacji możesz znaleźć miejsce w następujących działach:

Produkcja - w tym szwalnia, haft komputerowy, sitodruk, DTG, termotransfer, grawer itp.

Obsługa Klienta - indywidualnego w ramach obsługi sklepu internetowego bądź biznesowego w ramach jednej ze spółek - Opengift.pl, Openprint.pl, Reflect

Marketing - obecnie dział o największym potencjale rozwojowym - m.in. E-commerce, Paid Social Specialist, Brand Manager itp.

Dział Kreatywny - w skład którego wchodzą graficy, Front-End Developerzy, programiści PHP itp.


Zapraszamy do aplikowania!

Aplikuj teraz

Specjalista ds. obsługi Klienta biznesowego

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • koordynowanie całego procesu zakupowego/ zamówienia, a w tym:
  • pełnienie roli doradcy wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
  • przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena i obróbka plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/ spotkania bezpośrednie w siedzibie firmy,
  • ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
  • podstawowe działania administracyjno - księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.

Nasze oczekiwania:

  • kluczowe jest dla nas, żebyś posiadał/a flow w kontakcie z każdym typem Klienta! a do tego oczekujemy:
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
  • pro - aktywne podejście do obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • głowa pełna pomysłów i kreatywnych rozwiązań,
  • mile widziana znajomość programów takich jak: Photoshop, CorelDRAW.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • możliwość w pracy z Klientem w ciekawym obszarze tematycznym - tekstylia, grafika, gadżety,
  • ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku,
  • możliwość negocjowania formy zatrudnienia.

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Kierownik Działu Kreatywnego

Reflect Group to firma zrzeszająca spółki skoncentrowane wokół branży reklamowej - odzież i gadżety reklamowe oraz poligrafia, a także sklepy internetowe. Działamy na rynku od 15 lat i wciąż poszerzamy naszą ofertę oraz zespół - obecnie to ok 80 pracowników. Charakteryzuje nas duża dynamika działania, rodzinna atmosfera i ciągła chęć rozwoju.

Nasz dotychczasowy Kierownik awansował, a więc szukamy kogoś, kto jest gotowy na przejęcie tzw. pałeczki, chwycenie wielu elementów w garść i zarządzanie nimi w sposób spójny i efektywny.


Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań


Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Przede wszystkim, zarządzanie zróżnicowanym zespołem, w którego skład wchodzą: marketingowcy, graficy, programiści, product managerowie,
  • Zarządzanie całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem spójności i jakości realizowanych projektów,
  • Tworzenie specyfikacji nowych funkcjonalności w oparciu o e-commerce Reflect Group, analizowanie i akceptowanie wycen z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • Analizowanie raportów, aktualnych wyników i zebranych danych w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,
  • Prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach z poszczególnymi zespołami oraz innymi działami w firmie,
  • Tworzenie raportów matrycowych oraz praca z konkretnymi KPI.

Nie oczekujemy, że będziesz Alfą i Omegą we wszystkich obszarach, ale dobrze, jeśli będziesz mieć pojęcie o rzeczach, które będzie realizował Twój zespół, m.in.:

  • Analizowanie danych w Google Analytics pod kątem skuteczności prowadzonych kampanii oraz analizowanie ruchu na stronie pod kątem konwersji,
  • Bezpośrednia obsługa techniczna sklepów, w tym przyjmowanie zgłoszeń i koordynowanie napraw awarii na stronach /serwerach,
  • Nadzór nad ofertą produktową, w tym wyznaczanie kierunków wprowadzania nowych produktów, przewidywanie rynku.


Czego oczekujemy?

  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu
  • Bardzo dobra znajomość branży e-commerce
  • Podstawowa znajomość zagadnień marketingowych - obsługa Google Analitycs, Google Ads, Senuto, Facebook Ads, SEO,
  • Umiejętność efektywnej współpracy ze specjalistami w zespole oraz firmami outsourcingowymi, grafikami, programistami itp.,
  • Podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień związanych z UX/UI oraz strukturami i budową sklepów internetowych od strony technicznej,
  • Znajomość struktur baz danych oraz umiejętność analizowania danych na podstawie eksportu z MySQL w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • stanowisko dające duże pole możliwości - swobodę działania, kreowania i testowania nowych rozwiązań, a także realny wpływ na strategię firmy,

  • możliwość współpracy z najlepszymi, m.in. Mariusz i Karolina Łodygo, Łukasz Chwiszczuk, Karol Dziedzic i wiele innych,
  • pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista ds. Sprzedaży

Obecnie generujemy w Polsce największy przychód w segmencie dystrybucji gadżetów reklamowych do klientów końcowych oraz wyróżniamy się najnowocześniejszym systemem e-commerce w Europie Środkowej. Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami firmy,
  • realizacja założonych budżetów sprzedaży,
  • bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy),
  • odpowiedzialność za generowanie dochodów i rentowność,
  • aktywny udział w prezentacjach, spotkaniach i wydarzeniach biznesowych,
  • stała, bieżąca analiza rynku i konkurencji na podległym terenie.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży- mile widziane w branży reklamowej lub pokrewnej,
  • znajomość technik sprzedaży w segmencie B2B i B2C,
  • udokumentowane sukcesy w osiąganiu ambitnych celów biznesowych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • orientacja na rezultat i rozwiązywanie problemów,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność, inicjatywa i odwaga w podejmowaniu decyzji oraz strategiczne myślenie,
  • zaangażowanie w pełnione obowiązki, konsekwencja w działaniu i samodyscyplina.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)
  • możliwość pracy home office.

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Lider Działu Sprzedaży

 Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! Obecnie generujemy w Polsce największy obrót dystrybucji gadżetów reklamowych do klientów końcowych oraz wyróżniamy się najnowocześniejszym systemem e-ccomerce w Europie Środkowej.

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces
  • „zapalanie do czynu" pozostałych członków zespołu poprzez wzmacnianie poczucia odpowiedzialności za realizowane działania oraz ich rezultaty, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji,
  • aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,
  • profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów,
  • indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
  • dążenie do generowania pomysłów, wyznaczania kierunków i motywowania innych do osiągania precyzyjnie zdefiniowanych celów,
  • monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży i motywacja zespołu do pracy z zaangażowaniem, nad wynikami operacyjnymi i nad kompetencjami zawodowymi,
  • podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań dla bieżących spraw działu.
  • stałe obserwowanie rynku, śledzenie trendów i odwaga w planowaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Nasze oczekiwania: 

  • Twoją pasją jest praca z ludźmi i masz otwartość na potrzeby innych,
  • uśmiech to Twój klucz do budowania relacji,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą,
  • ważne jest dla Ciebie działanie i ciągle szukasz coraz lepszych rozwiązań,
  • lubisz wyzwania i chętnie uczysz się nowych rzeczy,
  • bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz i umiesz podejmować decyzje,
  • Twoją mocną stroną jest bezpośrednia praca z klientami,
  • masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język,
  • cechuje Cię wysoki poziom inteligencji emocjonalnej oraz proaktywna postawa,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie).

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Dyrektor Sprzedaży

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! Obecnie generujemy w Polsce największy przychód w segmencie dystrybucji gadżetów reklamowych do klientów końcowych oraz wyróżniamy się najnowocześniejszym systemem e-commerce w Europie Środkowej.

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • aktywne pozyskiwanie klientów z Europy Zachodniej i krajów nordyckich, oraz prowadzenie i koordynowanie kontaktów zagranicznych,
  • zbudowanie efektywnych rozproszonych struktur sprzedaży na terenie: Warszawy, Krakowa i Gdańska,
  • sprzedaż własna i pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych handlowców,
  • odpowiedzialność za generowanie dochodów i rentowność,
  • motywowanie, szkolenie i rozwijanie podległych pracowników, planowanie działa,
  • organizowanie pracy podległego zespołu, w tym pozyskiwanie nowych pracowników,
  • rozwój kadrowy i kompetencyjny zespołu sprzedażowego,
  • systematyczne budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi,
  • aktywny udział w prezentacjach, spotkaniach i wydarzeniach biznesowych,
  • wdrożenie strategii rozwoju marki w Polsce,
  • stała, bieżąca analiza rynku i konkurencji na podległym terenie

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży- mile widziane w branży reklamowej lub pokrewnej,
  • bardzo dobra znajomość polskich realiów biznesowych, szczególnie w sektorze małych i średnich firm,
  • znajomość technik sprzedaży w segmencie B2B,
  • udokumentowane sukcesy w osiąganiu ambitnych celów biznesowych,
  • umiejętność szybkiego budowania zespołów sprzedaży, zarządzania rozproszonymi zespołami sprzedawców oraz motywowania pracowników,
  • wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze, interpersonalne i organizacyjne,
  • orientacja na rezultat i rozwiązywanie problemów,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność i odwaga w podejmowaniu decyzji oraz strategiczne myślenie,
  • zaangażowanie w pełnione obowiązki, konsekwencja w działaniu i samodyscyplina

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • duże pole do rozwoju w strukturach organizacji,
  • kontrakt menedżerski na atrakcyjnych warunkach adekwatnych do skali projektu i efektów pracy,
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas.

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Specjalista ds. Pozyskania Kontrahentów Zagranicznych

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! Obecnie generujemy w Polsce największy przychód w segmencie dystrybucji gadżetów reklamowych do klientów końcowych oraz wyróżniamy się najnowocześniejszym systemem e-commerce w Europie Środkowej.

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • zbudowanie efektywnych rozproszonych struktur sprzedaży na terenie: Poznań, Warszawy, Krakowa i Gdańska,
  • sprzedaż własna i pozyskiwanie nowych Klientów oraz nowych handlowców,
  • odpowiedzialność za generowanie dochodów i rentowność,
  • motywowanie, szkolenie i rozwijanie podległych pracowników, planowanie działa,
  • organizowanie pracy podległego zespołu, w tym pozyskiwanie nowych pracowników,
  • rozwój kadrowy i kompetencyjny zespołu sprzedażowego,
  • systematyczne budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi,
  • aktywny udział w prezentacjach, spotkaniach i wydarzeniach biznesowych,
  • wdrożenie strategii rozwoju marki w Polsce,
  • stała, bieżąca analiza rynku i konkurencji na podległym terenie

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży- mile widziane w branży reklamowej lub pokrewnej,
  • bardzo dobra znajomość polskich realiów biznesowych, szczególnie w sektorze małych i średnich firm,
  • znajomość technik sprzedaży w segmencie B2B
  • udokumentowane sukcesy w osiąganiu ambitnych celów biznesowych,
  • umiejętność szybkiego budowania zespołów sprzedaży, zarządzania rozproszonymi zespołami sprzedawców oraz motywowania pracowników,
  • wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze, interpersonalne i organizacyjne,
  • orientacja na rezultat i rozwiązywanie problemów,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność i odwaga w podejmowaniu decyzji oraz strategiczne myślenie,
  • zaangażowanie w pełnione obowiązki, konsekwencja w działaniu i samodyscyplina

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • duże pole do rozwoju w strukturach organizacji,
  • kontrakt menedżerski na atrakcyjnych warunkach adekwatnych do skali projektu i efektów pracy,
  • duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • praca stacjonarna, stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Project Manager

Poszukujemy osoby, która będzie zwinnie i sprawnie zarządzała zmianami na kilku naszych serwisach internetowych, w tym kilku e-commercach we współpracy z programistami czy grafikami webowymi. Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • zarządzanie zadaniami dotyczącymi modyfikacji na witrynach należących do Reflect Group poprzez przyjmowanie zadań, przydzielaniu ich poszczególnym osobom, a także rozliczanie z tych zadań,
  • zarządzać całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem,
  • spójności i jakości realizowanych projektów,
  • tworzyć specyfikację nowych funkcjonalności, analizować i akceptować wyceny z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • testowanie wprowadzonych modyfikacji,
  • rozliczanie zespołu z wykonywanych prac.

Nasze oczekiwania:

  • posiada wiedzę z zakresu fotografii, a także obróbki zdjęć w Photoshopi
  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Project Menagera,

  • umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,

  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem, kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu,

  • znajomość branży e-commerce,

  • podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Brand Manager

Naszą siłą są młodzi, entuzjastyczni ludzie. U nas możesz liczyć na wsparcie zespołu w wykonywaniu codziennych obowiązków, przyjacielską atmosferę, przejrzyste, wysokie warunki zatrudnienia! Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • tworzenie oraz realizacja strategii wprowadzenia na rynek nowej aplikacji mobilnej,
  • wyznaczanie kierunku rozwoju produktu,
  • współpraca z firmą programistyczną oraz pozostałymi działami produktowymi,
  • promocja i wsparcie sprzedaży poprzez realizację strategii marketingowej i sprzedażowej,
  • koordynowanie bieżących działań w projekcie.
  • przeprowadzanie analizy rynku.

Nasze oczekiwania:

  • doskonała znajomość projektowania i specyfikowania aplikacji mobilnych,
  • znajomość branży e-commerce,
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • znajomość marketingu internetowego na poziomie co najmniej średnim,
  • przedsiębiorczość,
  • umiejętność koordynowania kilku działań jednocześnie,
  • gotowość do współpracy B2B

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Product Manger

Obecnie generujemy w Polsce największy przychód w segmencie dystrybucji gadżetów reklamowych do klientów końcowych oraz wyróżniamy się najnowocześniejszym systemem e-commerce w Europie Środkowej. Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!  

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • będziesz dbać o rozwój naszej oferty pod kątem niestandardowych realizacji,
  • będziesz analizować rynek w tym konkurencje i kreować nowe pomysły na rozwój projektu,
  • będziesz wyznaczać kierunki rozwoju produktu,
  • wprowadzanie nowych produktów,
  • pozyskiwanie dostawców i podwykonawców oraz bieżący kontakt z aktualnymi podmiotami,
  • nadzór nad poprawnością estetyczną i funkcjonalną e - commerców,
  • współpraca z innymi działami w firmie.

Nasze oczekiwania:

  • min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Project Managera,
  • znajomość branży e-commerce,
  • znajomość obsługi arkuszy Google,
  • umiejętność negocjacji,
  • wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • samodzielność, otwartość na pomysły, kreatywność.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Grafik DTP

Obecnie generujemy w Polsce największy przychód w segmencie dystrybucji gadżetów reklamowych do klientów końcowych oraz wyróżniamy się najnowocześniejszym systemem e-commerce w Europie Środkowej. Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • weryfikacja techniczna i przygotowywanie plików produkcyjnych i materiałów do druku,
  • przekładanie szaty graficznej na inne formaty,
  • obróbka zdjęć,
  • tworzenie wizualizacji,
  • skład i przygotowywanie materiałów dla drukarni,
  • doradztwo w zakresie przygotowania plików produkcyjnych,
  • ocena jakości przekazanych przez klienta materiałów,
  • opracowywanie przykładowych rozwiązań, prototypów po szczegółowym uzgodnieniu z klientem,
  • współpraca z podwykonawcami i koordynowanie produkcji poligraficznych,
  • ścisła współpracę z działem produkcji, działem zaopatrzenia działami handlowymi oraz kontroli jakości,
  • współpraca z działem marketingu przy realizacji projektów graficznych,
  • współpraca z drukarniami w zakresie przygotowywania materiałów do druku oraz akceptacji wydruków.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku poparte portfolio w celu weryfikacji umiejętności,
  • wykształcenie min. średnie, ukończone technikum poligraficzne,
  • bardzo dobra znajomość zasad DTP i przygotowalni poligraficznej,
  • bardzo dobra znajomość programów Adobe: Photoshop, Illustrator, Acrobat,
  • znajomość Pakietu Corel: Corel Draw,
  • dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • wysokie poczucie estetyki,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
  • znajomość branży poligraficznej,
  • mile widziana znajomość branżowego języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym (elastyczne godziny)

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Krawcowa/Hafciarka

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej! 

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • szycie odzieży na maszynach przemysłowych

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w szyciu min. odzieży sportowej, bluzy, spodnie, leginsy, gadżety typu nerki, plecaki, worki- materiał min. poliester, lycra, kodura,
  • pasja do piękna i wrodzona estetyka,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność i pracowitość,
  • gotowość do pracy 2 zmianowej.   

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • wynagrodzenie zawsze na czas,
  • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Grafik kreatywny

Reflect Group to 12 spółek skoncentrowanych wokół branży reklamowej - znakowania odzieży i gadżetów reklamowych, poligrafii oraz działań marketingowych. 


W związku z ciągłym poszerzaniem naszego Działu Kreatywnego, poszukujemy grafików kreatywnych w 3 kategoriach:



GRAFIK POD KAMPANIE MARKETINGOWE


Zadania:

  • tworzenie grafik pod posty na social media,
  • tworzenie mailingów.


Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
  • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
  • aktywne zainteresowanie tematyką social mediów - facebook, instagram,
  • posiadanie zmysłu graficznego - nie tylko w teorii ale również praktyce,
  • rozumienie czym jest lifestyle i śledzenie trendów na bieżąco.



GRAFIK WEBOWY


Zadania:

  • tworzenie infografik webowych oraz prostych interfejsów graficznych,


Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
  • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
  • mile widziane projektowanie stron webowych.



GRAFIK KREUJĄCY WZORY


Zadania:

  • projektowanie wzorów, motywów graficznych na odzież (w tym również odzieży full print),


Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
  • doświadczenie w tworzeniu wzorów,
  • wysokie poczucie designu, nowych trendów graficznych,
  • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
  • odnajdywanie się zarówno w grafice wektorowej jak i bitmapowej,
  • posiadanie zmysłu graficznego - nie tylko w teorii ale również praktyce,
  • rozumienie czym jest lifestyle i śledzenie trendów na bieżąco.



Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • wsparcie specjalistów z Działu Kreatywnego,
  • możliwość połączenia pasji z pracą,
  • możliwość zdobycia doświadczenia na odpowiedzialnym stanowisku,
  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspokajaniu potrzeb firmy,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych


a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.





Aplikuj teraz