Kariera
Oferty pracy w Reflect Group

Kierownik E-Commerce

Reflect Group to firma zrzeszająca spółki skoncentrowane wokół branży reklamowej - odzież i gadżety reklamowe oraz poligrafia, a także sklepy internetowe. Działamy na rynku od 15 lat i wciąż poszerzamy naszą ofertę oraz zespół - obecnie to ok 80 pracowników. Charakteryzuje nas duża dynamika działania, rodzinna atmosfera i ciągła chęć rozwoju.

Nasz dotychczasowy Kierownik awansował, a więc szukamy kogoś, kto jest gotowy na przejęcie tzw. pałeczki, chwycenie wielu elementów w garść i zarządzanie nimi w sposób spójny i efektywny.


Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań


Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • Przede wszystkim, zarządzanie zróżnicowanym zespołem, w którego skład wchodzą: marketingowcy, graficy, programiści, product managerowie,
  • Zarządzanie całościowo procesem twórczym - od koncepcji do realizacji z zachowaniem spójności i jakości realizowanych projektów,
  • Tworzenie specyfikacji nowych funkcjonalności w oparciu o e-commerce Reflect Group, analizowanie i akceptowanie wycen z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian na witrynach,
  • Analizowanie raportów, aktualnych wyników i zebranych danych w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,
  • Prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach z poszczególnymi zespołami oraz innymi działami w firmie,
  • Tworzenie raportów matrycowych oraz praca z konkretnymi KPI.

Nie oczekujemy, że będziesz Alfą i Omegą we wszystkich obszarach, ale dobrze, jeśli będziesz mieć pojęcie o rzeczach, które będzie realizował Twój zespół, m.in.:

  • Analizowanie danych w Google Analytics pod kątem skuteczności prowadzonych kampanii oraz analizowanie ruchu na stronie pod kątem konwersji,
  • Bezpośrednia obsługa techniczna sklepów, w tym przyjmowanie zgłoszeń i koordynowanie napraw awarii na stronach /serwerach,
  • Nadzór nad ofertą produktową, w tym wyznaczanie kierunków wprowadzania nowych produktów, przewidywanie rynku.


Czego oczekujemy?

  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zróżnicowanym i rozproszonym zespołem,
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie z uwzględnieniem kosztorysów oraz znalezienia partnerów/firm zewnętrznych do realizacji projektu
  • Bardzo dobra znajomość branży e-commerce
  • Podstawowa znajomość zagadnień marketingowych - obsługa Google Analitycs, Google Ads, Senuto, Facebook Ads, SEO,
  • Umiejętność efektywnej współpracy ze specjalistami w zespole oraz firmami outsourcingowymi, grafikami, programistami itp.,
  • Podstawowa znajomość estetyki grafiki webowej, użytkowej i reklamowej.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień związanych z UX/UI oraz strukturami i budową sklepów internetowych od strony technicznej,
  • Znajomość struktur baz danych oraz umiejętność analizowania danych na podstawie eksportu z MySQL w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,


Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
  • stanowisko dające duże pole możliwości - swobodę działania, kreowania i testowania nowych rozwiązań, a także realny wpływ na strategię firmy,

  • możliwość współpracy z najlepszymi, m.in. Mariusz i Karolina Łodygo, Łukasz Chwiszczuk, Karol Dziedzic i wiele innych,
  • pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Senior Performance Marketing Specialist

Reflect Group to firma zrzeszająca spółki skoncentrowane wokół branży reklamowej - odzież i gadżety reklamowe oraz poligrafia. Działamy na rynku od 15 lat i wciąż poszerzamy naszą ofertę oraz zespół - obecnie to ok 80 pracowników. Charakteryzuje nas duża dynamika działania, rodzinna atmosfera i ciągła chęć rozwoju.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Coordinating / Senior Performance Marketing Specialist


Zakres obowiązków:

  • bieżące monitorowanie wszystkich kampanii performance (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads),
  • analizowanie raportów, aktualnych wyników i zebranych danych w celu podejmowania działań optymalizacyjnych,
  • współpraca z agencjami SEO w celu monitorowania i optymalizacji działań,
  • koordynowanie pozostałych działań marketingowych (content, e-mail marketing, marketing automation) w celu budowania spójnej strategii,
  • poszukiwanie i testowanie nowych źródeł płatnego ruchu reklamowego w oparciu o analizę grup docelowych,
  • analizowanie danych w Google Analytics pod kątem skuteczności prowadzonych kampanii oraz analizowanie ruchu na stronie pod kątem konwersji,
  • współpraca ze specjalistami w zespole oraz firmami outsourcingowymi,
  • tworzenie raportów matrycowych oraz praca z konkretnymi KPI.


Wymagania:

  • minimum 5 letnie doświadczenie w SEM, w tym doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
  • doskonała znajomość Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads oraz podstawowa LinkedIn Ads, w tym również umiejętność ustawiania kampanii (działania operacyjne nie będą należeć do Twoich zadań, ale musisz znać narzędzia, by móc analizować ich efektywność), 
  • bardzo dobra znajomość branży e-commerce,
  • orientowanie się w trendach, aktualizacjach i świecie SEO.


Oferujemy:

  • stanowisko dające duże pole możliwości - swobodę działania, kreowania i testowania nowych rozwiązań, a także realny wpływ na strategię marketingową firmy,
  • możliwość współpracy z najlepszymi, m.in. Mariusz i Karolina Łodygo, Łukasz Chwiszczuk, Karol Dziedzic i wiele innych,
  • pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniu,
  • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.


Aplikuj teraz

Specjalista ds. obsługi Klienta biznesowego

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • koordynowanie całego procesu zakupowego/ zamówienia, a w tym:
  • pełnienie roli doradcy wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
  • przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena i obróbka plików graficznych przesłanych przez Klienta,
  • bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/ spotkania bezpośrednie w siedzibie firmy,
  • ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
  • podstawowe działania administracyjno - księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.

Nasze oczekiwania:

  • kluczowe jest dla nas, żebyś posiadał/a flow w kontakcie z każdym typem Klienta! a do tego oczekujemy:
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
  • pro - aktywne podejście do obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • głowa pełna pomysłów i kreatywnych rozwiązań,
  • mile widziana znajomość programów takich jak: Photoshop, CorelDRAW.

Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

  • możliwość w pracy z Klientem w ciekawym obszarze tematycznym - tekstylia, grafika, gadżety,
  • ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
  • współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
  • stabilne godziny pracy - 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku,
  • możliwość negocjowania formy zatrudnienia.

a ponadto:

  • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
  • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
  • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
  • wyjścia integracyjne,
  • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
Aplikuj teraz

Paid Social Specialist

Do naszego działu kreatywnego, w skład którego wchodzą doświadczeni programiści, graficy oraz marketingowcy poszukujemy osoby na stanowisko Paid Social Specialist . Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

Informacje:

  • Rodzaj stanowiska: Cały etat
  • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

Zadania jakie na Ciebie czekają:

  • tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w social mediach,
  • współtworzenie oraz realizacja strategii obecności firmy w social media,
  • analiza skuteczności kampanii reklamowych,
  • tworzenie wytycznych w postaci specyfikacji dla grafika do reklam i postów.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 - letnie praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość narzędzi takich jak: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Analytics,
  • znajomość bieżących trendów w social mediach,
  • umiejętność tworzenia krótkich, angażujących treści tzw. lekkie pióro,
  • samodzielność i kreatywność,
  • umiejętność współpracy z grafikami - poczucie estetyki i designu
  • gotowość do pracy stacjonarnej na pełen etat.

          Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

          • pracę w sektorze marketingu B2B największego dystrybutora gadżetów w Polsce,
          • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
          • do dyspozycji budżet na testowanie różnych rozwiązań marketingowych,
          • dziesiątki firm współpracujących - od agencji SEO/SEM, po copywriterów i szeptaczy skończywszy,
          • profesjonalny dział graficzny, który poradzi sobie z kreacjami,
          • stabilne warunki zatrudnienia z wynagrodzeniem zawsze na czas,

          a ponadto:

          • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
          • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
          • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
          • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
          • wyjścia integracyjne,
          • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
          Aplikuj teraz

          Lider zespołu - szwalnia/krojownia

          Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!

          Informacje

          • Rodzaj stanowiska: Cały etat
          • Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań

          Zadania jakie na Ciebie czekają:

          • bieżąca organizacja pracy zespołu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi,
          • bieżąca weryfikacja i kontrola jakości wykonywanych prac,
          • bieżąca obsługa programu Excel oraz poczty e-mail,
          • optymalizacja działań zespołu w celu realizacji ustalonych norm produkcyjnych,
          • raportowanie do przełożonego odnośnie realizacji zadań,
          • kontrola dostaw pod względem zgodności z zamówieniem.

          Nasze oczekiwania:

          • doświadczenie w pracy w szwalni (niekoniecznie na stanowisku liderskim),
          • podstawowa obsługa maszyn do szycia,
          • znajomość maszyn szwalniczych,
          • efektywność w organizacji pracy własnej oraz zespołu,
          • odpowiedzialność i samodzielność,
          • gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym,
          • min. podstawowa znajomość obsługi programu Excel.

          Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

          • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
          • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
          • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
          • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
          • wynagrodzenie zawsze na czas,
          • pracę od poniedziałku do piątku w trybie 8-godzinnym,

          a ponadto:

          • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
          • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
          • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
          • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
          • wyjścia integracyjne,
          • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
          Aplikuj teraz

          Brand Manager

          Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się branży reklamowej!


          Informacje:

          Rodzaj stanowiska: Cały etat

          Lokalizacja: Naramowicka 266C, Poznań


          Zadania jakie na Ciebie czekają:

          • wyznaczanie kierunku rozwoju produktu,
          • tworzenie oraz realizacja wprowadzenia na rynek nowej aplikacji mobilnej,
          • współpraca z firmą programistyczną oraz pozostałymi działami produktowymi,
          • promocja i wsparcie sprzedaży poprzez realizację strategii marketingowej i sprzedażowej,
          • koordynowanie bieżących działań w projekcie.
          • przeprowadzanie analizy rynku.

          Nasze oczekiwania:

          • znajomość branży e-commerce,
          • doskonała znajomość projektowania i specyfikowania aplikacji mobilnych,
          • kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
          • znajomość marketingu internetowego na poziomie średnim,
          • przedsiębiorczość,
          • umiejętność koordynowania kilku działań jednocześnie,
          • gotowość do współpracy B2B

          Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

          • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspakajaniu potrzeb firmy,
          • pracę w zespole z doświadczonymi specjalistami,
          • pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
          • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych.

          a ponadto:

          • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
          • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
          • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
          • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
          • wyjścia integracyjne,
          • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.


          Aplikuj teraz

          Grafik kreatywny

          Reflect Group to 12 spółek skoncentrowanych wokół branży reklamowej - znakowania odzieży i gadżetów reklamowych, poligrafii oraz działań marketingowych. 


          W związku z ciągłym poszerzaniem naszego Działu Kreatywnego, poszukujemy grafików kreatywnych w 3 kategoriach:



          GRAFIK POD KAMPANIE MARKETINGOWE


          Zadania:

          • tworzenie grafik pod posty na social media,
          • tworzenie mailingów.


          Oczekiwania:

          • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
          • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
          • aktywne zainteresowanie tematyką social mediów - facebook, instagram,
          • posiadanie zmysłu graficznego - nie tylko w teorii ale również praktyce,
          • rozumienie czym jest lifestyle i śledzenie trendów na bieżąco.



          GRAFIK WEBOWY


          Zadania:

          • tworzenie infografik webowych oraz prostych interfejsów graficznych,


          Oczekiwania:

          • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
          • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
          • mile widziane projektowanie stron webowych.



          GRAFIK KREUJĄCY WZORY


          Zadania:

          • projektowanie wzorów, motywów graficznych na odzież (w tym również odzieży full print),


          Oczekiwania:

          • doświadczenie w pracy z grafiką minimum 3 lata,
          • doświadczenie w tworzeniu wzorów,
          • wysokie poczucie designu, nowych trendów graficznych,
          • znajomość pakietu Adobe (obligatoryjnie photoshop i illustrator na wysokim poziomie),
          • odnajdywanie się zarówno w grafice wektorowej jak i bitmapowej,
          • posiadanie zmysłu graficznego - nie tylko w teorii ale również praktyce,
          • rozumienie czym jest lifestyle i śledzenie trendów na bieżąco.



          Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu?:

          • wsparcie specjalistów z Działu Kreatywnego,
          • możliwość połączenia pasji z pracą,
          • możliwość zdobycia doświadczenia na odpowiedzialnym stanowisku,
          • pracę w firmie zorientowanej na pracownika i jego potrzeby, przy jednoczesnym zaspokajaniu potrzeb firmy,
          • szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych


          a ponadto:

          • dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
          • rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
          • szkolenia oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
          • dostęp do biblioteczki firmowej, w której znajdziesz filmy i książki, a także pisma branżowe,
          • wyjścia integracyjne,
          • przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.





          Aplikuj teraz

          Rekrutacja Otwarta

          Chcesz dołączyć do naszego zespołu, ale nie prowadzimy akurat rekrutacji na stanowisko dopasowane do Ciebie? 

          Chcesz z nami współpracować, ale trudno Ci zdecydować w jakim dziale? 

          Wyślij nam swoje CV, uzupełnij formularz i daj nam się poznać!


          W naszej organizacji możesz znaleźć miejsce w następujących działach:

          Produkcja - w tym szwalnia, haft komputerowy, sitodruk, DTG, termotransfer, grawer itp.

          Obsługa Klienta - indywidualnego w ramach obsługi sklepu internetowego bądź biznesowego w ramach jednej ze spółek - Opengift.pl, Openprint.pl, Reflect

          Marketing - obecnie dział o największym potencjale rozwojowym - m.in. E-commerce, Paid Social Specialist, Brand Manager itp.

          Dział Kreatywny - w skład którego wchodzą graficy, Front-End Developerzy, programiści PHP itp.


          Zapraszamy do aplikowania!

          Aplikuj teraz